Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Magdalena - 22 januari 2010 23:10


hos Åsa i Skillingaryd. Jag fick också se lilla Nikita som jag inte har sett sedan hon lämnade oss vid 8-veckors ålder. Det blev ett kärt återseende och många blöta pussar fick jag av henne och lilla Mischa. Mischa blir alldeles överlycklig varje gång vi träffas, lilla sötnosen.   Nikita har utvecklats i rätt riktning och är en typisk 14 veckorsvalp med hajtänder och långa ben, med andra ord helt UNDERBAR och SÖT. Äntligen fick jag gosa lite med en alldeles hårlös valpmage.  Finns det något bättre? "Pinne" nr 3 som bor hos Åsa är vår gemensamma ryss Multic. Han är en helt otroligt framåt grabb och han hade fullt upp med att charma alla flickor som var på plats idag. Bilder från vår dag finner ni på hemsidan.


TACK ÅSA FÖR EN TREVLIG EFTERMIDDAG!

 

Imorgon ska jag och Arisha på ringträning och det ska bli skoj! Jag tror att det kan vara bra att "damma av lite" inför kommande utställningar. Det är ett tag sedan vi var i ringen tillsammans, då vår lilla tjej blev mamma i höstas till Balettkullen. Det återstår att se om vi hinner med några utställningar då tanken är att vår fina ryska ska bli mamma till våren. Vilket fall som helst är träning aldrig fel!

 

  
En gammal bild på Arisha (juni 2008)

 

Välkommen hit!


Varmt välkommen till vår BLOGG.

33 dvärgpinschrar har namnet Dogbytes i sitt prefix och vår första kull föddes 2006 och vår sista 2010.


Våra blogginlägg

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv från juli 2007

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards