Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Magdalena - 6 januari 2010 22:38

När det råder snökaos, isgator och eländig kyla utomhus och SMHI bombarderar med varningar, då är valet ganska lätt! Det blir ingen My Dog imorgon.

Vi får sitta hemma i värmen och heja på våra vänner som är på plats.    

------------------------------------


Jag har lagt ut mer information kring vår nästa kull, mellan Mischa och Multic, se valpar på hemsidan. Kull nr 2 presenteras längre fram…


------------------------------------


MH kommer att äga rum 23:e oktober och jag som uppfödare har tillgång till 8 platser. Ni kommer att betala det pris som ett MH kostar vanligtvis och alla kringkostnader som den arrangerande klubben vill ha sponsrar jag med, 1500 kr. Inom den närmsta tiden kommer jag att mejla ut mer information till er. För långväga gäster finns det möjlighet att övernatta på ett prisvärt vandrarhem. Jag hjälper er med rumsbokningen, om ni vill.


------------------------------------


Nu närmar sig julen och ledigheten för de flesta sitt slut och vardagen tar vid. Vi får hoppas på lite mildare väder framöver och inom en snar framtid börjar det också att ljusna lite mer och mer för varje dag. Rätt vad det är så är man i skogen och lägger blodspår igen! Ni kanske kan ana att jag inte är en vintermänniska…


------------------------------------


Slutligen önskar jag er alla en trevlig helg!

Välkommen hit!


Varmt välkommen till vår BLOGG.

33 dvärgpinschrar har namnet Dogbytes i sitt prefix och vår första kull föddes 2006 och vår sista 2010.


Våra blogginlägg

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv från juli 2007

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards