Alla inlägg under juni 2012

Av Magdalena - 27 juni 2012 01:15

Mycket, ja väldigt mycket, har hänt sedan jag skrev sist. Jag har värderat och omvärderat och har "gått" från hunduppfödare till "vanlig" hundägare. Orsaken/orsakerna är många, men framförallt handlar det om att frigöra tid för mig och mina hundar. Ett litet avtryck har vi gjort inom dp-uppfödning och vilken betydelse det får framöver får framtiden ge besked om.


Hemsidan dogbytes.se är inaktiverad, och eventuella uppdateringar kommer att ske på bloggen.


Till alla våra valpköpare:

trots att vi inte är aktiva med valpar vill gärna följa med på era upptåg i både med-och motgångar. Tveka inte om ni har några frågor utan ta kontakt. Nya bilder tas tacksamt emot och presenteras här på bloggen.

Vi har samma mailadress: dogbyteskennel@hotmail.com


Tack alla för allt ni har gjort för oss under vår tid som aktiva uppfödare.


Ett särskilt tack till: 
CarolaCamalis Kennel

Ingela och JanAndeless Kennel

PerBellzelius Kennel

... vill jag rikta ett extra stort tack och en stor kram till.   


Trevlig sommar!
Magdalena & Johan

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!


Varmt välkommen till vår BLOGG.

33 dvärgpinschrar har namnet Dogbytes i sitt prefix och vår första kull föddes 2006 och vår sista 2010.


Våra blogginlägg

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv från juli 2007

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards