Alla inlägg den 7 december 2007

Av Magdalena - 7 december 2007 20:50


 


Nu har alla fyra öppnat sina ögon och de är så otroligt söta. Nu står de upp på sina fyra små tassar och de har tagit sina första ordentliga kliv mot mammas mjölkbar för det är ju just den som är huvudintresset och kommer vara så ett tag till. De påminner lite om Bambi på hal is när de "vinglar" fram på sina ostadiga tvåveckorsben.


På lördag fyller de 2-veckor och bilder på de små kommer att läggas ut på hemsidan. Hanvalparna har fått sina stamtavlenamn och tikarna får nog sina namn nu i dagarna. Kulldata kommer också att uppdateras nu i helgen.


HEMSIDA

Jag försöker att göra en ny sida men på något sätt har lusten avtagit och mest tid har jag lagt vid att bara titta på de små söta godingarna. Jag kan sitta hur länge som helst, så otroligt rofyllt och fantastiskt att se när Tequila rår om sina valpar. Ja, just det var ju hemsidan jag nämnde, vi får helt enkelt se hur det blir. Jag vill dock komma ifrån iframe eftersom folk nuförtiden har så hög upplösning och då blir ramen bara en liten plutt. Är det någon där ute som möjligtvis vet hur man kan anpassa iframe efter upplösning så får ni jättegärna skicka era tips till mig :-)

dogbyteskennel@hotmail.com

Välkommen hit!


Varmt välkommen till vår BLOGG.

33 dvärgpinschrar har namnet Dogbytes i sitt prefix och vår första kull föddes 2006 och vår sista 2010.


Våra blogginlägg

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv från juli 2007

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards