Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Magdalena - 19 oktober 2007 15:30

En annan hobby jag har är att bygga hemsidor. Tycker det är riktigt roande även om jag inte är någon expert, utan en glad amatör. Min förhoppning eller rättare sagt min strävan är att ändra layout en gång per år! Jag har påbörjat, nästa års layout många gånger!!! Det är väl som en del som stickar eller vilket annat "hantverk" som helst, man börjar om och förändrar hela tiden. Jag vill ha en mer stilren layout utan en massa tabeller, vi får väl se om det blir så annars får den här layouten hänga med ett tag till ;-)


Jag tycker det är riktigt avslappnande efter en dag med allehanda uppgifter och aktivering av de små att sätta sig en stund vid datorn och försöka ge sig i kast med Frontpage.... Hundarna gillar också när man efter en riktig långis eller annan mental aktivering slår sig till ro vid datorn, då lägger de sig som små kringlor runt en, förutom Tummelisa som tar plats innanför tröjan.


Nu är det FREDAG och det vankas räkor till kvällsmat, vilket är Tequilas favoritkäk ;-)


En trevlig helg till er allihop!!!


Välkommen hit!


Varmt välkommen till vår BLOGG.

33 dvärgpinschrar har namnet Dogbytes i sitt prefix och vår första kull föddes 2006 och vår sista 2010.


Våra blogginlägg

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv från juli 2007

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards