Alla inlägg den 1 april 2009

Av Magdalena - 1 april 2009 00:42


Bilder!

 

Avstånd gör att det är svårt att träffas i verkligheten, men med dagens teknik är man inte speciellt långt borta och det är underbart när mailboxen är fylld av bilder. Varje valp som lämnar vårt hem är ett starkt minne och deras egna sidor betyder mycket för mig som uppfödare och jag hoppas att ni andra som kikar in njuter av våra uppfödda hundars sidor! Klicka in er på Kulldata och därefter väljer ni kull och då kan man välja att antingen titta på varje valps sida och/eller deras valpbilder som togs under deras första 8-veckor här hos oss.

 

Juridikkurs!

 

På lördag beger jag mig till Växjö för att deltaga på ett seminarium om juridik.

Jag klistrar in inbjudan (Källa SMÖKK) då det finns platser kvar:

 

Föreläsning om Juridik

Föreläsare: Anne Skogh från SKK

Lördag 4 april 10.30-13.30
Best Western Hotel Royal Corner, Liedsbergsg. 11, Växjö

  Kostnad: 100kr, inkl. fika 
Kostnadsfritt för de med deltagarbevis från SKK:s uppfödarutbildning

Anmälan senast 22/3 Finns platser kvar!
Medlemskrav 


Våra valpar!


Valparna fyller en vecka imorgon eller egentligen redan nu då klockan har slagit tolv och det råder full midnatt utanför köksfönstret. Förhoppningsvis dyker det upp lite bilder på valparna imorgon och ni som har köpt valp av mig vet sedan tidigare att jag älskar att fotografera dessa små godingar och det brukar bli betydligt mer än en gång i veckan och inte alla gånger så säkert att det blir just den dagen de fyller, kan precis lika gärna bli dagen före eller efter :-)

 

Avslutningsvis vill jag bara påminna er alla om dagens datum…. April, april….

Välkommen hit!


Varmt välkommen till vår BLOGG.

33 dvärgpinschrar har namnet Dogbytes i sitt prefix och vår första kull föddes 2006 och vår sista 2010.


Våra blogginlägg

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv från juli 2007

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards