Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Magdalena - 1 februari 2009 17:55




Här är bilderna från Kulturnatten.....
Ni var kanonduktiga!
*Applåder*

Av Magdalena - 1 februari 2009 12:40

avslutades med dvärgpinscherklubbens årsmöte. God mat (tusen tack!), annorlunda årsmöte och trevlig gemenskap bestod vår eftermiddag av i Huskvarna. Återigen lyckades jag komma med i valberedningen och det ska bli spännande att ta tag i det längre fram.


Arisha, Tummelisa och Tequila spenderade sin dag hemma med övriga familjen. Deras stora favorit när jag inte är hemma är min dotter förutom Arisha som bara vill vara där husse är.


På kvällen blev det lite annat, nämligen en dansuppvisning som min dotter och estetiska programmet inr. dans på Katedralskolan i Växjö stod för. Kulturnatt var temat och det var en fantastiskt uppvisning av både killar och tjejer.


Väl hemma så gick vi en rejäl runda med våra "små svarta" och därefter var det mys, godis och film! Det ska vara gott att leva...


Idag kommer lilla Unni på besök (min mammas bichon frisé) och smarrig fika står på schemat.


Välkommen hit!


Varmt välkommen till vår BLOGG.

33 dvärgpinschrar har namnet Dogbytes i sitt prefix och vår första kull föddes 2006 och vår sista 2010.


Våra blogginlägg

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv från juli 2007

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards